sobota 20. ledna 2018

Spotřebováno Prosinec 2017

Krásné sobotní odpoledne milé čtenářky a čtenáři!
:)

Zdravím vás tu na blogu znovu po delší době. Vlastně poprvé v novém roce. Chtěla bych vám v letošním roce všem popřát všechno dobré a hlavně, ať naleznete rovnováhu ve svém životě, sami v sobě, i ve vztazích s ostatními. Pokud se nám totiž toto daří, pak se můžeme z každého dne radovat, učit se a tvořit.
My si poslední týdny užíváme chvilky s našimi dětmi, s maličkou Malvínkou, pomalé zimní dny. Já hodně přemýšlím o sobě, hledám souvislosti ve svém životě, snažím se porozumět příčinám a následkům, CHCI porozumět, objevit v sobě protichůdné záměry, díky kterým se mi nedaří uskutečnit některé své sny. Hledám a přemýšlím. Čtu...

I letos se chci dál věnovat psaní na blog a chci začít dělat i další věci, mít z nich radost, těšit se ze života. Ráda bych tu s vámi sdílela některé plány, mojí cestu a cíle.

Dnes začneme kraťoučkým příspěvkem, jedním z restů minulého roku, a to přehledem prosincové kosmetiky. Spotřebovala jsem jen pár produktů, přece jen jsem měla úplně jiné radosti než všelijaké domácí kosmetické procedury.
:))  
  













Začneme dnes péčí o rty...



Meraki Balzám na rty Mint (3,9 g). Balzám na rty s ochranným faktorem SPF 20. Balzám samotný je jako vysouvací klasická rtěnka, stejně tak i obal, který je mimochodem moc hezký (ne, že by to bylo podstatné, ale tento balzám má nejkrásnější obal, který jsem snad kdy měla:)). Vlastnosti balzámu hodnotím kladně, dobře se nanáší, rty hezky hydratuje, ač ne na dlouho, příchuť máty je spíš nevýrazná. Balzám překvapivě rychle ubýval. 
Můžu doporučit, ale sama vyzkouším zase něco nového.


Jediný produkt z pleťové péče...



Dulcia Natural Oční krém Sedmikráska - denní (15 ml). Přestože má tento krém pouze 15 ml balení, vydržel mi neskutečně dlouho, snad tři čtvrtě roku. Byla jsem s ním spokojená, měl lehkou, příjemnou konzistenci, celkem rychle a dobře se do pokožky kolem očí vstřebával, pleť hezky oživoval. Ne, že by mi nějak zázračně zmizely drobné vrásky, ale to jsem ostatně ani neočekávala. Vůně krému je trochu zvláštní a na počátku těhotenství mi vysloveně vadila. 
Rozhodně patří k lepším očním krémům, doporučuji vyzkoušet. Sama se momentálně vracím ke kofeinovému očnímu krému od zn. 100% Pure.


Tělová kosmetika...



Alverde Tělové máslo s vůní fíků (50 ml). První ze spotřebovaných tělových máslíček fíkové zimní LE Alverde. Nijak zvlášť mě nenadchlo, prostě normální tělové máslo, na které jsme u Alverde už dlouhou dobu zvyklí. Fíky jsem necítila, rozhodně ne krásnou vůni čerstvých fíků, kterou znám ze středomoří. Máslo se trochu hůř roztíralo. Jsem zvědavá na zbylá dvě, zda budou alespoň lépe vonět.
Roztomilé balení, to ano, ale znovu nepotřebuji.


Něco navíc...



Karel Hádek Mykosan-N (20 ml). Trochu z jiného soudku, jde o přípravek na ošetření nohou od Karla Hádka. Bohužel se mi na konci léta vyskytla na nehtech obou palců u nohou plíseň. Tento přípravek je určen právě pro péči o postiženou nehtovou ploténku. Obsahuje účinné éterické oleje a vypadá to, že dobře pomáhá. Plíseň se mi od počátku používání Mykosanu víc na nehty nerozšířila a ač jsem spíš názoru, že onemocnění má příčinu v hlubinách psychických a k uzdravení tedy pomůže hlavně nalezení již zmíněné rovnováhy, stejně si asi pořídím ještě jedno balení a budu pokračovat v užívání. Poznámka na konec, tekutina docela smrdí, vůně všech použitých olejů dohromady je opravdu výrazná a ani mně (překvapivě) nevoní.



V porodnici jsem spotřebovala několik vzorečků tělové kosmetiky zn. Weleda, skvělé jsou např. jejich sprchové krémy (Granátové jablko i Rakytník). Vyzkoušeli jsme i Yope Tekuté mýdlo Verbena, na které jsem byla docela zvědavá, ale nijak mě nezaujalo, špatně se s pokožky smývalo, vůně je hezká, jiskřivá a svěží, prostě jako vůně verbeny. ;)

To je dnes úplně všechno, mějte se hezky a těším se u příštího článku, který je pro mě vskutku neobyčejný, bude totiž o nezapomenutelném příchodu, totiž narození naší Malvíny.


Krásný podvečer a zítřejší neděli přeji.
:)


Veronika

1 komentář: