čtvrtek 13. dubna 2017

4 na dortu

Krásný Zelený čtvrtek, milé čtenářky a čtenáři!
:)

Na velikonoční týden jsem měla spoustu plánů, jak doma, tak na blogu. Chtěla jsem hodně vařit, péct, přírodně barvit vejce. Jidáše se dříve pekly právě dnes, jako první masové jídlo po přísném půstu se připravovala velikonoční nádivka neboli hlavička. Oboje bych ráda ještě připravila, jen jidášky holt nebudou na Zelený čtvrtek. Poslední dny byly totiž dost náročné, jsem dost unavená a neveselá, usínám s dětmi a ráno vstávám poslední...
Důvody znám, jen ne a ne se přinutit nedávat jim přílišný význam.

Naše prvorozená dcerka měla v pondělí čtvrté narozeniny. Byl nádherný, teplý jarní den, ještě v podvečer jsme si všichni vyšli na překrásnou procházku kolem Sázavy, tatínek na proutky, já na březové větvičky na velikonoční vajíčka, dcerky radostně běhaly, Rózinku jsme opláchli v potůčku, Amálka na chvíli sundala botky...
:)
S prarodiči jsme slavili až včera, babičky napekly, jedna výborný kakaový dort a druhá nepřekonatelné německé koláče, na mě zbylo jen nějaké to slané občerstvení. Tentokrát jsem zvolila jen dvě jednoduché pomazánky (tuňákovou a domácí lučinu s pažitkou), zeleninové chipsy a vynikající domácí uzené z lokálního krámku s delikatesami, které bylo snad nejlepší, které jsme s mužem kdy jedli. 





Díky dětem bylo o zábavu celé odpoledne postaráno,
:)
¨


















Amálka dostala spoustu dárečků, na které se můžeme podívat třeba někdy příště.
;)




Já jsem se nakonec během psaní dnešního článku přece jen rozhodla, že se zítra vrhnu na tu velikonoční hlavičku, tak si jdu nakrájet pečivo a taky připravit nějakou zelenou večeři.
:)

Co zeleného jste dnes pojedli vy?



Veronika




2 komentáře:

  1. Milá Izabello, děkuji za milý komentář, jeden z těch, které mě motivují v další blogové práci.;) Přeji Ti pokojné Velikonoce, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, holky už jsou velký! A Em má stejný šatičky, nechceš je? Holky by spolu ladily. Kdyžtak napiš;-). Lucka

    OdpovědětVymazat