pondělí 27. února 2017

L:A BRUKET Tělový peeling Majoránka & Eukalyptus

Hezký večer přeji!
:)

Můj vztah k tělovým peelingům. Jak jen to vyjádřit? Mám peelingy na tělo moc ráda, akorát je málo používám, tedy vlastně dost... nepravidelně.:D Někdy si na tělový peeling nevzpomenu pár týdnů, to mi ale nebrání pořád si nějaké další kupovat. Mám jich tu tedy skoro malou sbírku a abych je začala pravidelně a radostně používat, přidám k těm peelingovým rituálům tématický seriál, který bude na blogu pokračovat, dokud tu nezmíním i ten poslední. Nebojte, nebude z toho telenovela, ale kdo přírodní tělovou kosmetiku rád, může se těšit na jaro plné vůní, rozličných koutů světa, hýčkání vybranými ingrediencemi a na konci na tu nejjemnější pokožku. Tak pojďme začít a podívat se na první z nich.
:)  



L:A BRUKET Tělový peeling Majoránka & Eukalyptus má původ ve Švédsku, kde v roce 2009 vznikla kosmetická značka L:A BRUKET. Zakladatelkou značky je umělecká keramička Monica Kylén. 




L:A BRUKET vyrábí bio kosmetiku a jejím prostřednictvím harmonicky spojuje dary švédské přírody s dokonalým respektem k tradici. V jejich nabídce najdete úžasně stylová, ručně vyráběná mýdla a lázeňské produkty v designově čistých, dekorativních obalech.  




Na oficiálních stránkách firmy se mimo jiné dozvíte, že organická kosmetika L:A BRUKET vznikla pro potřeby moderního životního stylu v souladu s přírodou, díky šetrnému zpracování si použité byliny a rostlinné a éterické oleje zachovávají své nejlepší vlastnosti. Dokonalou rovnováhou přírodních ingrediencí vznikají luxusní, přírodní, vonné  přípravky: hydratující, energizující, zvláčňující, léčivé, čisticí atd. Přípravky L:A BRUKET pečují o naše tělo a mysl přirozeným způsobem, bez umělých přísad.




Tělové peelingy mají velkorysý obsah, 350 g. Pevný plastový kelímek je na pohled k nerozeznání od tmavého lékárenského skla a je skutečnou ozdobou koupelny.
;)




Složení Tělového peelingu Majoránka & Eukalyptus je následující.
Sodium chloride (chlorid sodný), Prunus amygdalus dulcis oil (mandlový olej), Carthamus tinctorius seed oil (světlicový olej), Brassica campestris seed oil (řepkový olej), Eucalyptus citriodora oil (olej eukalyptu citronového), Thymus mastichina herb oil (olej majoránky lesní), d-Limonene, Linalool. 
Všechny použité rostlinné a éterické oleje jsou certifikované a ekologické.




Jde tedy o peeling solný. Já mám z vícero důvodů raději jako exfoliační složku cukr, ale běžně používám i peelingy solné. Zatím jsem nezkoušela exfoliaci pomocí kávy, jedlé sody ani jiných méně obvyklých prostředků. 




L:A BRUKET peeling je středně hrubý, voní jemně a svěže. Pokud používáte olej eukalyptu citronového třeba v aromalampě např. při kašli, pak víte, že jeho aroma je příjemně kafrové a mnohem jemnější než klasický ekalyptus (Eucalyptus globulus). ÉO eukalyptu citronového je také velmi vhodný pro děti a já jej při virózách doma často používám. Ale z malé odbočky zpátky k našemu švédskému peelingu. Majoránka ve vůni téměř není znát, což mě mrzí. Naší majoránku mám moc ráda a v krému na nohy od L:A BRUKET byla její vůně božská! Tady sice použili olej z jiného druhu majoránky, ale já ji bohužel nedokážu rozeznat.




Aby se otevřely póry pokožky a následně se lépe vyčistily, je třeba pokožku nejprve nahřát teplou sprchou (vanou/párou) a potom teprve peeling nanést a kůži jím masírovat. Tento peeling se díky krystalkám soli pomalu rozpouští a tak si můžete s masáží dát na čas a proceduru si hezky vychutnat. Když při tom budete klidně hluboce dýchat, eukalyptová vůně protáhne i vaše horní cesty dýchací, což hlavně v období všemožných viróz určitě není na škodu.
;) 




Poté co peeling z pokožky spláchnete a jemně se osušíte, zůstane kůže hezky jemná , vláčná a provoněná. Rozhodně není třeba se po sprše znovu mazat tělovým krémem, ale nejste ani příliš mastné, což mě také dvakrát nevyhovuje. Nadbytečné mastnoty se tady naopak vůbec bát nemusíte. Spíš bych řekla, že peeling je v kelímku až moc suchý, ale mám podezření, že je to jen případ mého kusu, který mi už přišel trochu umazaný od oleje. Zřejmě menší množství oleje někudy (záhadno kudy)z kelímku vyteklo. Zajímalo by mě, zda jsou ostatní kusy a druhy podobné konzistence, anebo zda jsou výrazně olejovitější.     




Sečteno, podtrženo, L:A BRUKET Tělový peeling Majoránka & Eukalyptus hodnotím průměrně a pokud peelingy od této značky budete zkoušet, chci vás ještě na závěr upozornit na dobu spotřeby, která je zde 6 měsíců od otevření, což je podobné u většiny produktů přírodní kosmetiky, ale prozatím se mi stalo pouze u tohoto produktu, že se po půlroce skutečně zkazil, dost se změnila vůně a hlavně začal peeling neskutečně lepit a i po osprchování byla kůže hrozně(!)lepivá. Není to zřejmě úplně fér, ale i z tohoto důvodu hodnotím peeling průměrně, také bych čekala výraznější aroma majoránky, když už je její jméno v názvu produktu a dále bych preferovala více olejovou konzistenci.

A to už jsem o prvním peelingu na tělo z mé sbírky napsala víc než dost, tak vám popřeji fajn dny a třeba i nějaké ty klidné chvíle relaxace ve vašem domácím wellness. ;)

Mějte se hezky a napište mi, jak to máte s tělovými peelingy vy.
:))


Veronika

4 komentáře:

  1. Tuto značku neznám, ale tělové peelingy mám nejraději od Saloos :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Misko, od Saloos jsem zatím vyzkoušela Tělový peeling Mojito a nyní mám ještě variantu Čokoláda, o které bude článek co nevidět.:) Které jsou oblíbené u Tebe? Hezké dny, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Dobrý den, Veroniko, marketéři L:A Bruket a dalších značek by mne neměli rádi, ale u mne boduje kávový logr smíchaný s bílým jogurtem a lžičkou medu. Zkuste, uvidíte :-). Pokud kávu stejně pijete, tak náklady a zátěž pro planetu (i to bio ji má, někam se musí suroviny dovézt, někde obal vyrobit, někam to celé odvézt prodat atd.) minimální :-).
    Hezký den, Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leo, samozřejmě máte naprostou pravdu a děkuji Vám, že jste to napsala za mě. Váš tip určitě vyzkouším a sama doufám, že v budoucnu budu kupovat tělové peelingy spíš výjimečně. Mějte se krásně a přeji nádherné jaro, které už ťuká na dveře, Veronika. :)

      Vymazat