čtvrtek 18. srpna 2016

Inspirace na Favi.cz

Přeji vám hezký večer!
:)

Už dlouho tu nebyl žádný wishlist. Ze všech sil se snažím nahromaděné věci, které nepoužíváme zredukovat a nepořizovat nové, často nepromyšleně a nesmyslně. Čisto se pokouším dělat nejen v sobě, ale i ve skříních a policích. Ne vždy to jde a není to pro mě zrovna lehké. Můj tatínek nedokáže vyhodit nic... ani poslat dál. U něj jsou sklepy, garáže, boudy a skříně čím dál plnější. V tomhle směru je pro mě odstrašujícím příkladem a někdy u sebe pozoruji ten kousek z něho, jak znovu a znovu při probírání šatníku ukládám noční košili po mamce na dno šuplíčku a nechci se zbavit pěkných lahviček od kosmetiky. Co když se budou hodit až budu dělat vlastní bylinkové maceráty? Ale snažím se. Moc. A přeji si jen věci, které buď potřebuji, anebo jsou tak nadčasové, že se mi, když si je pořídím, budou líbit i za deset let. Alespoň doufám. ;)
Pak tu ještě vyvstává otázka, co vlastně potřebujeme. Robot za dvacet tisíc? Naše prababička hnětla kynuté těsto přes padesát let rukama se smaltovanou mísou v klíně. Umím to taky. Dělala domácí nudle na neděli, aby byly do slepičího vývaru. Žádný KitchenAid jí nekrouhal zelí ani nešlehal bílky. A mně se přesto zdá, že ho potřebuji. No dobře, přeji si ho a už se vidím, jak dělám nudle na nedělní vývar... :)) 

A malou oklikou jsme se dostali k tématu dnešního článku. Chtěla bych vám povědět pár slov o poměrně nedávno vzniklém projektu Favi.cz. Jde o jakéhosi inspirativního rádce v oblasti bydlení, který se skládá ze tří úzce propojených částí - inspirační, produktové a magazínu. Momentálně je zde zaregistrováno více než 70 e-shopů, které nabízí především nábytek a interiérové dekorace. Mně zaujala hlavně úžasná a opravdu rozsáhlá inspirační část, kde můžu nahlédnout do nejrůznějších českých interiérů v mnoha odlišných stylech. Někdy mě až udivuje, kolik lidí má zařízeno své domovy velmi stylově a krásně. Pokud jste ještě o tomto projektu neslyšeli, rozhodně doporučuji podívat se alespoň na ty již zmíněné inspirace.

Já jsem si vytvořila takový malý wishlist věcí, které mě na Favi.cz hodně zaujaly anebo už je mám delší dobu vyhlídnuté. Objevila jsem skrze ně i několik mně dosud neznámých e-shopů. 




Moc se mi líbí netradiční okrouhlá taburetka s výraznými stehy v antické hnědé. Ta je skutečně nádherná a líbí se mi ještě víc než dlouhodobě oblíbené marocké taburety, které vídáme už nějaký čas třeba v e-shopech Nila anebo Nordicday. Kuchyňský robot Artisan od KitchenAid zřejmě bude na každém mém dalším wishlistě, dokud ho nebudu mít v kuchyni.;) Ostatní věci jsou spíš takové drobnější doplňky, které by se mi hodily ať už do kuchyně, koupelny či ložnice. Koš z mořské trávy od Bloomingville by skvěle skryl špinavé prádlo nebo drobné hračky. Zapékací mísa od značky Costa Nova mě úplně dostala, stejně jako ostatní jejich nádherné produkty. Miluji to propojení rustikálního a moderního s dotekem severského minimalismu a přesně to vidím u některých výrobků u Costa Nova. Krásná je třeba jejich tyrkysová forma na koláčKvětníky Vietnam od tineKhome ještě nemám a ráda bych si jich několik domů pořídila na drobnější rostlinky. Lucernu domeček Urbania Light House Classical od ikonické znaky Kähler sice nepotřebuji, ale tak by mě těšila v podzimních dnech se zapálenou svíčkou uvnitř a určitě by se líbila i dětem! A úplně na závěr má slabost - ručníky a utěrky. Miluji bílé a šedé a jiné už nějakou dobu vlastně nekupuji(ručníky). Tyto osušky Stone od By Nord jsou zkrátka perfektní, i na cesty nebo k vodě.


Znáte tento projekt plný inspirace na krásné bydlení a co na něj říkáte?



Mějte se báječně.
:)




Veronika

2 komentáře: