úterý 23. února 2016

Když miluješ papír - Diář Moleskine 2016 Malý princ (LE PETIT PRINCE)

Krásnou (půl)noc přeji! :)

Poslední dobou se mé články, zdá se, přesunuly do koupelny a nějak se jim nechtělo ven. Cítím, že je nejvyšší čas zase to tu trochu promíchat a začít vařit i z něčeho jiného než jen z olejů a bambuckého másla. Dnes bych vás chtěla pozvat do světa mně tuze milého, do světa papíru a všech papírenských legrácek a jelikož bych tu mohla sedět a psát celý den a druhý fotit všechny ty mé zlaté papírenské radosti, nechme si tohle téma i na další články, dneska jenom ochutnáme, co říkáte? :)   

Každý rok si kupuji diář a nikdy dopředu nevím, jaký to nakonec bude. Letos to vyhrál Moleskine diář kapesní velikosti (má jen 9 x 14 cm)v textilní vazbě béžové barvy z limitované edice Malý princ. Postavička Malého prince na deskách v provedení vínového potisku mě přesvědčila o tom, že právě tenhle diář mi bude dělat společníka letošních 366 dní. Diář má praktickou gumovou pásku na uzavírání ve vínové barvě, textilní záložku a tvrdou a ve hřbetu šitou vazbu. Papír navíc neobsahuje kyseliny a má krásnou, přirozenou, světlounce žlutou barvu. Aby se jakýkoliv diář mohl stát alespoň adeptem na ten můj vítězný, musí obsahovat denní kalendárium. Jelikož diář nepoužívám pouze k plánování, nýbrž i pro deníkové zápisky, potřebuji mít na každý den dostatek místa a to povětšinou týdenní diáře s malými chlívečky nesplňují. 
Můj diář, přestože na první pohled vypadá maličký, má na každý den samostatnou stránku na zápisky či plánování schůzek, obsahuje celých  400 linkovaných stránek.  



Já do diáře zapisuji nejen každodenní povinnosti, běžné úkoly, naše schůzky a aktivity dětí, ale i nápady a přání a také to, co vtipného či moudrého naše starší dcerka toho dne pronesla, smích a pohyby naší maličké, vkládám tam milé kartičky s ještě milejšími vzkazy a zapisuji vzácné kontakty a občas dokonce někoho nechám, aby tam sám napsal(a) (japonsky) své jméno a adresu. :)) 












Tematická předsádka.


Na vnitřní straně zadních desek je umístěna kapsička, do které je možné vložit třeba roztomilé samolepky anebo třeba lístky do kina a vstupenky na hrad, které vám připomenou krásné chvilky. ;)




Ruku v ruce s novým diářem jdou i všechny úžasné zvýrazňovače, tužky, pera a fixy, kterých milovníci papíru nemají nikdy dost. Já jsem si nedávno hrozně oblíbila skvělé Iconic Gelové dvojbarevné pero (s hrotem 0,4 mm) v hnědé a zelené barvě. Mám jej z báječného e-shopu kasmidas.cz a nutně potřebuji i další dvě varianty - Červenou & Modrou a Černou & Oranžovou.


Líbí se mi detail na peru - modrý nápis 'EVERYTHING IS GONNA BE ALRIGHT'

Ze stejného e-shopu mám i Iconic Oboustranné zvýrazňovače a Retro fixy s tenkým a širokým hrotem v nádherných, docela neobvyklých barvách. Krásná je Limetkově žlutá, Meruňková a Bledě levandulová a snad ještě hezčí Hořčičná žlutá, Teplá šedá anebo Světlá Rumělka. ;)


Každý zvýrazňovač nese jméno své barvy v angličtině, třeba 'pale vermilion' anebo 'aqua blue'. ;)

Co by to bylo za papírnický článek, kdyby tu chyběly samolepky, navíc když si dneska povídáme o diáři, že? To si pište, že tu chybět nebudou, ani dnes a když budete chtít, tak ani příště. ;)

Samolepky, ty já totiž zbožňuju úplně nejvíc (hmm, tedy minimálně stejně tak moc jako washi pásky, lepíky, balicí papíry a ozdobné svorky)! :))
Teď mi mé zápisky v diáři zpestřují třeba tyhle papírové samolepky ve tvaru mini poštovních známek Malý Princ. Jsou jich hned 4 aršíky po 20 kouscích a na každé z nich mi Malý Princ připomíná svůj svět i svého stvořitele Antoina de Saint-Exupéryho.




A než se s vámi dnes rozloučím, představím vám ještě dvě sestry - dvojčata Heedu a Adeeh. Heeda je dívenka s dlouhými černými vlasy a Adeeh dává přednost praktickému, modernímu mikádu. Na šesti úžasných samolepkových aršících jsou nejen tahke dvojčata ze země washi a kawaii pásek, ale i jejich bílí domácí mazlíčci - medvíďátka, kočičky a husa Gachó.
:)







Samolepky mám ze Světa pásek (svetpasek.cz)


Tak, mám tu mezi vámi nějaké milovníky/milovnice papíru?



Mějte se krásně a můžete mi napsat, zda by vás zajímaly další příspěvky na dnešní téma.
;)


Veronika

7 komentářů:

  1. Mam to podobne, papirnictvi je bezva obchod, tolik uzasnych veci a vecicek. Klidne si dam libit pokracovani. Diar i samolepky maleho prince jsou uzasne. Pekny den. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelo, papírnictví je prostě víc než barevné sešity a fixy, že ano? Jsou to omšelé diáře a deníky plné vzpomínek a samolepek, jež vyvolávají úsměv na tváři a teplo v srdci, drobnosti, které umí rozveselit den i zápisníčky, v kterých jsou uzamčena ta nejtajnější a nejodvážnější přání. Jsem ráda, že 'v tom' nejsem sama...;) Veronika

      Vymazat
  2. Bože, to je taková nádhera :). Na svetpasek.cz nakupuju taky, ale mám z toho pak depky, že si nemůžu koupit všechno, co se mi líbí (takže všechno, co nabízej :D). Diář je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, díky za milý komentář. Vím, je to nespravedlivé, tolik krásných věciček na jednom místě a člověk ani neví, co vybrat dřív a navíc pokaždé když tam juknu, mají nějaké pěkné novinky.:) Zdravím a přeji krásné dny, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Milá Terezo, jsou. Já si je někdy jen tak prohlížím...;) Báječnou neděli přeji, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Dobry den Veru,mam to uplne stejne jako Vy :-) miluji to od detstvi :-) a prave jsem na kazdem z e-shopu nechala kupu penez :-) a moc se tesim az vsechno domu dorazi :-) dekuji a krasny den,Bara

    OdpovědětVymazat