pátek 28. srpna 2015

SALOOS Těhotenský pěsticí olej

Hezký den, milé čtenářky!
:)

Předevčírem to už už u nás vypadalo, že pojedeme do nemocnice, ale ne tak kvůli příchodu miminka, jako spíš kvůli mému neutuchajícímu zvracení. Od rána mi bylo hodně zle, co chvilku jsem zvracela a v žaludku neudržela ani kapičku tekutin, všechno šlo během chvilky ven a můj muž už se obával, že několikeré zvracení žluté tekutiny a moje naprosté vyčerpání, nás tentokráte nejspíš donutí jet do nemocnice. K tomu mě taky dost bolelo v kříži a tvrdlo břicho, ale bylo mi jasné, že při tak malých bolestech se stejně miminko nenarodí a že mi přeci musí být líp. Ve stavu, ve kterém jsem ve středu byla, bych jen těžko děťátko dokázala sama porodit a už jsem viděla lekaře, jak lítají, lekají a ženou mě na císařský řez. Z toho mi běhal mráz po zádech. A tak se mi během večera raději udělalo lépe a dnes už jsem zase skoro jako rybička (tedy spíš zdravé slůně :D). Včera přijela moje maminka, uvařila a dvakrát vzala Amálku ven, a tak jsem mohla trochu víc odpočívat. Do termínu zbývá přece jen posledních dvanáct dní a já jsem vděčná za každou chviličku odpočinku, kdy si můžu natáhnout nohy, zdřímnout si anebo číst. Řeknu vám, dvacet kilo navíc není jen tak.  
Dnes jsme byly opět s Amálkou u paní doktorky na kontrole a miminku se daří v bříšku moc dobře, vypadá to, že se pomalinku chystá na svou velkou cestu, už před několika týdny se otočilo hlavičkou dolů, to ať to máme spolu jednodušší. ;) 

A já trpělivě čekám na náš den, těším se moc a mám radost, že nevíme, zda k nám přibude druhá dcerka anebo první syn. Je to krásný pocit a těšení nevědět a já při každém ultrazvuku honem připomínám 'my nechceme znát pohlaví našeho miminka!'
Nečekám ale v úplné nečinnosti, konečně začínám připravovat to, co bude miminko první dny potřebovat (ano, TEPRVE! S druhorozeným je to prostě jiné.;)) a taky se snažím pečovat o sebe a jedním z každodenních těhotenských rituálů je už neodmyslitelně mazání bříška nějakým tím těhotenským mazáním. Naposledy jsem vám tu, myslím, představovala Kivvi Tělovou marmeládu Mummy Tummy a dnes tu mám dalšího pomocníka v péči o rostoucí těhotenské partie (nejen to bříško) a tím je Těhotenský pěsticí olej od české značky Saloos, kterou asi nemusím nikomu představovat.




Pojďme se tedy na olejíček podívat podrobněji.
Olej je primárně určen pro období těhotenství a je velmi vhodné používat ho i po porodu k následné regeneraci pokožky, a to klidně i dalších šest měsíců. Nu, proč by také ne, lahvička má pěkné přírodní složení, jemuž vévodí oleje lisované za studena - bio sezamový olej, bio slunečnicový olej, bio mandlový olej, bio pupálkový olej a olej z pšeničných klíčků.
Olej má velmi jemnou, mně moc příjemnou nevtíravou vůni a žlutou barvu. Hydratuje pokožku na výbornou, jen mu trvá delší dobu než se do kůže vsákne, ale to už holt tak u olejů bývá. Používám jej na bříško, zadek, stehna i prsa, takže mi 50 ml balení zřejmě dlouho nevydrží. Celkově tento produkt hodnotím velmi kladně - účinky, vůně, příjemnost používání. 




Pokud budu ale posuzovat výrobek se vším všudy, musím zmínit i balení oleje. Lahvička z matného skla je praktická, sklo je silné, ani v mastných rukou neklouže, líbí se mi, ale to kapátko! Tohle se tedy inženýrům firmy Saloos opravdu nepovedlo, ať mi prominou, ale řešení je to naprosto nešťastné! Olej vytéká doslova proudem všemi dírkami v hrdle, vůbec nechápu smysl plastové věcičky, kterou se má zřejmě olej podle výrobců snadno dávkovat. Napoprvé je jeden vážně překvapen, když mu na ruku vyteče třikrát tolik, než potřebuje a příště už musí hodně opatrně a pomalu. 




Nebýt ale této nepříjemnosti, se kterou se pochopitelně smířit lze, olejíku nemám co vytknout a můžu ho těhotným maminkám za sebe doporučit. Nevím sice, nakolik vám pomůže předejít tolik obávaným striím (já prostě žádné doposud nemám, ťuk, ťuk...;)), ale určitě přinejmenším zamezí vysoušení pokožky a navodí příjemný pocit, že se o sebe a své, často tak rapidně, měnící se tělo hezky staráte.
:))




Jakou tělovou kosmetiku v těhotenství používáte vy, milé maminky? A ostatní slečny a dámy, taky se vám někdy stane, že sáhnete po těhotenských přípravcích ač ještě (nebo už) nejste v jiném stavu?


Přeji vám krásný poslední prázdninový víkend!




Veronika



*** Tento produkt k recenzi mi byl poskytnut zdarma e-shopem saloos.cz, kterému tímto děkuji!

Žádné komentáře:

Okomentovat