čtvrtek 4. prosince 2014

Z Amálčina šatníku...

Přeji krásný čtvrteční večer všem svým milým čtenářkám a čtenářům (stále jsem tak trochu na pochybách, zda sem nějací pánové chodí, tedy kromě jednoho milého, usměvavého čtenáře, o kterém vím...;)).

Když se nám narodila naše holčička (a ještě i nějakou dobu před tím), kupovala jsem pro ni spoustu krásného, nového oblečení. Nějak jsem si nedokázala představit, že bych naše první miminko oblékala do obnošených hadříků, tzv. po někom. Amálka spinkala v něžných, roztomilounkých overalech, blinkala na bodýčka s obrázkem a popisem jejího hvězdného znamení, na oslavy byla vožena téměř výhradně v šatičkách, ponožtičky a punčocháčky jí vždy ladily s ostatním oblečením, ve svých několika měsících už měla své první rifličky (její dědeček prý až ve svých dvaceti...LETECH!!;)) a maminka (rozuměj ) ji některé dny s potěšením hned několikrát převlékala a abych nezapomněla, fotila! Takže máme Amálku v jejích prvních měsících života v několika málo pozicích - spící, bdící, v kočárku, zato skoro jistě pokaždé jinak oblečenou... :))
Ano, stálo mě to dost peněz a neměla jsem co na práci. :D 

Amálce bude ale za pár dní dvacet měsíců a já jsem už před drahnou dobou naštěstí pochopila, že takhle to dál nepůjde a navíc ani není nutné kupovat všechno oblečení nové, aby to mé děťátko bylo k zulíbání. :) 
Měla jsem to štěstí, že jsem v našem městě objevila (pro mě to byl tedy opravdu pořádný Objev;)) úžasný obchůdek s obnošeným dětským a částečně i dámským oblečením, dováženým z Anglie. Prostě anglický sekáč (brrr, já tohle slovo ale nemám ráda). 

A tak má Málinka za hubičku opět plnou skříň krásných šatiček...    



..nově jsem jí přinesla tyto manšestrové...















...několikery džínové...




















...praktické bavlněné pro každodenní nošení... ;)




...kostkované, které oblečeme zítra (možná budou barevně ladit s oblečením, jež nosí Mikuláš...:))




V krámku vždy najdu i nějaké pěkné legínky,





trička (někdy dokonce i úplně nová),





nejrůznější halenky a košilky, 





také krásné mikinky, kalhoty i vestičky.









V Domečku, jak se tenhle zázračný obchůdek jmenuje, jsem v pondělí našla i tenhle skvělý, super praktický kabátek. Vevnitř je fleecový a na povrchu z nepromokavého materiálu. Amálce se zřejmě moc líbí, soudě podle toho, že si jej chce doma několikrát za den obléknout a chvíli si tak hrát. 
:)




A před pár týdny, jakoby na nás přímo čekal, jsme spolu s Málinkou v krámku našly krémový kožíšek pro maličké princezničky...
:)) 









Jakmile se do krámku vypravím, nikdy neodcházím s prázdnou, i kdybych měla Amálce vybrat třeba jen pár pohodlných věcí pro lebedění doma, 





anebo pro sladké snění...
:)))




A kde pořizujete nejčastěji ošacení pro vaše princezny a prince vy, milé maminky a babičky?



Přeji i vám sladké snění!
:))


Veronika




9 komentářů:

  1. Krásná garderoba!! Prošly jsme stejnou zkušeností:-D. A ty ramínka mě totálně dostaly...Nádherný. Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. to je krásné, a ta ramínka! já se vždycky zastavuju v obchodech u dětského oblečení, všechno je tak roztomilé... to já jsem neměla, i když se samozřejmě naši snažili mě oblékat co nejhezčeji, ale prostě nebyl takový výběr... narazit na takový dobrý sekáč je rozhodně výhra! já se nejčastěji dívám na věci v F&F, mají to i za docela rozumné ceny a vždycky tam kupuju dárky pro kamarádky s dětma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máte krásne oblečky..ked boli dve staršie deti malé, chodila som tiež do sekáču, mali tam krásne vecičky, ale teraz ked máme Eli, mám len málinko vecičiek po Terezke zostatých, sekáč nie je, kupujem vecičky väčšinou F&F, nemám na nejaké predražené krásne veci ...občas objednám z modrého koníka...ale myslím, že svoje baby obidve parádim ako sa dá:)) a inak babina nám háčkuje čiapky, šály....

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,to jsou opravdu skvělé úlovky.My máme týden starou vnučku a máme našitou a nakoupenou hromadu oblečení (v F+F je každou chvíli sleva :-))) ).Asi to tak vypadá u prvních miminek všude.Ale úplně nejvíc mě zaujala ta ramínka !!! Mirka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá veroniko,
    nádhernou garderobu jste Amálce pořídila! Ramínka mě také zaujala, jste detailistka:)
    Když byly děti malé tak jsem taky ráda nakupovala v sekáčích.
    Několikrát jsem viděla a slyšela v televizi mluvit naše VIP herečky kde se chlubily, že také pořizují obnošené kousky a dělají s tím parádu.
    Hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. to je rozkošné ^^

    Zvu tě na mou giveaway o super skřipce do vlasů - http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/11/linziclip-giveaway.html :-) <3

    OdpovědětVymazat
  7. Veroniko, já ten váš blog prostě miluju!:)...a Amálka má nádherný šatník, hnedle bych si to s ní vyměnila:)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Téda! Málinka se mááááááááá!!!!!!!!! (ne že by na tom naše Juli byla nějak špatně a pozadu, hihi - jak píšeš - u prvorozených, a holčiček - tam je to prostě "nutnost" - ta nákupní horečka před porodem a těsně po něm). Prozradíš, kde je ten krásný obchůdek? I když - i Vysočina je veliká, za rohem to zřejmě mít od nás nebudeme...
    Hezký víkend! L.

    OdpovědětVymazat
  9. Verunko, krásný blog :) uz dlouho přemýšlím, jestli nejsi někde z mého okolí, většinu míst, co zde mas znám :) pokud myslis obchůdkům v Domečku v HB, tak tam take jezdím, jen mi nevyhovuje, jak je to ted nove přestavěné,málo místa :(

    OdpovědětVymazat