čtvrtek 20. listopadu 2014

Svět je plný krásných věcí, škoda si je nepřát

Že nejsem ani trošku originální a už jste tohle heslo slyšeli? Nejspíš ano, pokud znáte internetové stránky Dej mi dárek, kde si každý uživatel může vytvořit svůj vlastní seznam přání, dárků, které by ho potěšily a ten pak sdílet se svými přáteli a členy rodiny. Na stránkách najdete i zajímavé tipy na dárky. 

Když mě Iri z týmu Dej mi dárek požádala o vytvoření mé vlastní kolekce pro tento portál, byla jsem trochu zaskočená, ale pak jsem si uvědomila, že přesně v tomhle já vynikám nad průměr - neustále si něco přát. :)))
A tak jsem se směle pustila do tvoření a můžu vám říct, že mě to dost bavilo. ;) Není nad to čas od času myslet jen na sebe. ;)

Na mou kolekci pro Dej mi dárek se můžete kouknout sem.

Dnes navíc přidám ještě pár krásných tipů na dárky pro naše nejmenší a nejmilejší, které jsem včera, ke svému nadšení, objevila na úžasných stránkách SanStel plných překrásných věcí hlavně do dětských pokojíčků.

Úplně mě nadchly dřevěné kolébky, houpací koníci a indiánská tepee. 
(Ještěže naše Málinka zatím nemá svůj vlastní pokojíček a náš byt je maličký, jinak by letos Ježíšek nejspíš nevěděl, co vybrat dřív...;))














Moc se mi líbí ta neutrální a jemná barevnost. Vidím v tom tak trochu i můj oblíbený nordic styl.
:)







Krajková tepee... Sen! Jen nevím, zda bych tam Amálku někdy pustila. :))





Krásné černo-bílé.

















Ještě jsem (díky nejnovější kolekci na Dej mi dárek) objevila tyhle nádherné příbory pro děti. 
Málinka sice Malého prince ještě nezná, ale myslím, že by ho mohla jednou mít stejně ráda jako já a můj muž...

No řekněte, není tahle jídelní sada pro malé prince a princezny přímo pohádková??
;)









A co vy, našli už jste to, co by rozzářilo pod stromečkem oči vašich synů a dcer? 


Mějte se pohádkově...



Veronika





8 komentářů:

  1. Nádherný príbor - der kleine prinz - môžem poprosiť kontakt na predajcu ? Veľmi inširujúce....
    ďakujem, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo, taky ho budu 'muset' dcerce pořídit...;) Třeba odtud http://www.nerezovepribory.cz/eshop/450-maly-princ.html. Mají zde i cenově docela výhodnou sadu příboru a nádobí. Mějte se hezky a děkuji za zastavení se, Veronika. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Také nad některými věcmi doteď žasnu. :) Hezký večer, Lucie. Veronika :)

      Vymazat
    2. Ten příbor dám asi na wishlist:-D. Jen si říkám, že jsem asi jediná na světě, kdo neocení Malýho prince...

      Vymazat
    3. Lucie, však jsme každý jiný a proto všichni nemůžeme ocenit tutéž věc. Ta různorodost lidí a světa jako takového mě naopak nepřestává bavit... ;) Příjemný víkend, Veronika. :)

      Vymazat
  3. Veru ze SanStelu jsem taky nasi Julince objednavala veci do pokojicku a jsou uzasne! Viola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Violo, pokojíček Vaší Julinky pak musí být snový! Máte krásné jméno! :) Pěkné dny, Veronika. :)

      Vymazat