pátek 14. listopadu 2014

Spotřebováno Říjen 2014

Hezký páteční večer přeji!

Než jsem se nadála, je témeř polovina listopadu pryč a já jsem si až během včerejšího úklidu uvědomila, že mám stále schované obaly od vypotřebované kosmetiky za minulý měsíc. Abych lahvičky mohla předat Amálce, která je během koupání naprosto neúnavná v neustálém naplňování a následném vylévání a přelévání nejrůznějších flaštiček a kelímků, v dnešním příspěvku v krátkosti shrnu své dojmy týkající se použitých produktů.



Peelingový sprchový gel citrón a máta, Kivvi. Měla jsem další vzorečkový kelímek tohoto peelingu a mám z něj stále stejný dojem jako minulý měsíc, takže jen zkopíruji shrnutí z posledního Spotřebována. Bambusový prášek jemně čistí pokožku. Pokud máte rádi hrubší tělové peelingy na bázi cukru, tento gel bude pro vás zřejmě až moc jemný. Stejně tak jemně, skoro neutrálně voní, žádná výrazná mátová nebo citrónová vůně. 
Mně by na každodenní umývání vyhovoval, ale spíš bych chtěla vyzkoušet jeho druhou vůni - Sladký pomeranč.

Odličovací kosmetické tampony ze 100% přírodní bavlny - heřmánek (80 ks), Linteo. Tamponky jsou jemné, příjemné, nepouštějí chloupky ani se nerozpadají. 
Dobrý výrobek a navíc jsou z jedné strany růžové.;) Pokud na ně opět narazím, ráda je opět koupím. Tyto jsem měla z Alberta.

Gardeners Soothing Muscle Soak (42 g), Crabtree & Evelyn. Sůl do koupele s ovsem, výtažky z okurky, rozmarýnu, šalvěje a tymiánu, která je bohatá na magnesium. Obecně soli do koupele moc nepoužívám (to z důvodu, že v našem bytě nemáme vanu, takže na soli a koupelové přísady dojde vždy jen pokud spíme u babiček;)). Tato byla součástí balíčku Gardeners. Já vám nevím... abych pravdu řekla, tato koupelová přísada mě vůbec ničím nezaujala. Jako bych snad ani do vany nic nepřidala. 
Nevidím důvod pro pořizování podobných legrácek.









Trnkový pěstící olej (75 ml), Dr. Hauschka. Tak tento tělový olej s hřejivým účinkem jsem si zamilovala hned napoprvé. Samostatnou recenzi jste si již na blogu mohly přečíst zde.
Trnkový olej od Dr. Hauschka jsem určitě neměla naposledy. ;) 

Betty Hula Rum & Blackcurrant Shea Butter Moisturising Cream (120 ml). Tak voňavým a příjemným mazáním si zpříjemňuji chvíle po sprše moc ráda. Rozsáhlou recenzi na tento rozkošný tělový krém z Velké Británie jsem tu měla v září.
Další stejné balení zatím kupovat nebudu, těším se na jaro, kdy by z Betty Hula měli přijít s novými vůněmi těchto krémů. ;)

Extra jemné mýdlo Mléko (50 g), L'Occitane. Řekla bych, že toto mýdlo je takové, jak říká sám jeho název - extra jemné. Nevysušuje, má příjemnou vůni, dobře se jím myje, krásně pokožku vyčistí. Akorát tak pro Amálku.
Většinou k objednávkám přihodím pár mýdel, která jsme ještě neměli a tak se zřídkakdy stává, že bych se cíleně navrátila k jednomu a témuž mýdlu... 



Alverde Ústní voda s mátou 5v1 (450 ml). Má úplně první zkušenost se značkou Alverde. Ústní voda mě nijak nenadchla, ale ani nezklamala. S hodnocením složení jsem trochu na rozpacích... byla bych šťastnější, kdyby produkt neobsahoval fluorid a sorbitol mi rovněž není moc po chuti a to doslova. Dost mi vadí umělá, nasládlá chuť ústní vody, kterou přikládám právě sorbitolu. Barva tekutiny je průhledná, což je určitě dobré znamení...;)
Tuto ústní vodu už si zřejmě kupovat nebudu. Teď třeba nepoužívám žádnou a přemýšlím, že si zkusím sama namíchat něco, čím si zdravě vyplachovat ústa. :))

Ústní voda Listerine Total care Sensitive (250 ml). Uf, nakonec jsme dopotřebovali i staré zásoby. Dřív jsme doma ústní vody Listerine používali celkem běžně, ale já už je do košíku dávat nebudu. Nevoní mi jejich složení, takže za mě Sbohem Listerine.

Dr. Hauschka Med Zubní pasta Forte Máta mini (8 ml). A do třetice něco z péče o zoubky. Vzorečky zubních past Dr. Hauschka mi nedávno byly poslány na vyzkoušení. To vám tedy řeknu, to byla trefa do černého! Když jsem si prvně touto pastou vyčistila zuby, jakobych se vznášela na obláčku, myslela jsem, že hned druhý den rozdám všechny pasty, které mám v zásobě, abych si mohla až do nejdelší smrti notovat přinejmenším dvakrát denně s Forte Máta Dr. Hauschka. No jo, jenže je tu jeden háček, na e-shopu, zdá se, teď tahle pastička není vůbec k dostání. Vypadá to, že jsem se nezamilovala sama.;) Jak vám je asi jasné, tato pasta má sůpr důpr přírodní složení, neobsahuje chemická pěnidla, tudíž pění minimálně a zaručuje krásně svěží dech. Vážně! ;)
Kdyby byla na skladě, nakoupila bych si na půl roku dopředu! ;)   



Gardeners Hand Therapy Krém na ruce (50 g), Crabtree & Evelyn. Ze svých nemalých zásob kosmetiky péče o ruce od britské značky C.& E. jsem spotřebovala 'krém pro zahradníky';). Tento krém dobře vyživuje a hydratuje pokožku rukou a je pro ně hotovým pohlazením. Ruce jsou krásně hebké a jemné.
Zatím nové krémy na ruce nepotřebuji a až spotřebuji všechny C. & E., ráda bych vyzkoušela ty od L:A BRUKET.


Sprchový gel Sweet Violet (30 ml), Compagnie de Provence. Už téměř tradičně něco voňavého od C. de P. Tentokrát s vůní fialek. Krásně voní, dobře myje a pění.
Tyto sprchové gely, které pravidelně dostávám k objednávkám z Nordic Day a Bella Rose, mě čím dál víc baví! :)



Tak a jsme u konce...
Jak jste si mohly všimnout z poslední fotografie, kterou jsem přidala spíš pro zasmání, s focením pro dnešní příspěvěk pomáhala i naše dcerka. Ta už ale teď spokojeně oddychuje u mě v posteli a já se k ní půjdu co nevidět přitulit. Zítra si půjdeme společně zaplavat do bazénu a navečer nás čeká lampionová procházka parkem, kde jsme se s mým mužem brali. Odhaduji, že Málinka bude mít oči navrch hlavy. :)
V neděli budu mít pro změnu o zábavu postaráno já. Ale na to se přijďte podívat příští týden... ;)


Krásný prodloužený víkend!



Veronika  



1 komentář:

  1. Našla som sa tu v ústnej hygiene :D Aj ja som minula zásoby Listerine ústnych vôd a hľadala som "zdravšiu" alternatívu, ale najradšej by som nejakú vyrobila sama. Len sa do toho ešte pustiť.
    Eufóriu po prvom použití mätovej pasty od Hauschku som zažila aj ja a už ju nedám z ruky. Akurát mi však dochádza a ja neviem, kde ju zohnať...

    OdpovědětVymazat