pondělí 26. května 2014

Truhla

Včera mi můj muž snesl z půdy u prababičky tuhle krásnou starou truhlu. Zřejmě patřila mužově dědečkovi a ten jí zase měl od svého bratra, hoteliéra, jemuž bylo v těhle truhlách dodáváno víno. Na víku truhly je ještě vidět jeho jméno, stejně jako jméno hotelu. 


Jelikož mě už taky postihla tato nemoc, v blogovém světě tolik rozšířená, nemoc zalíbení ve starém 'harampádí', láska k vintage stylu a chuť používat věci, jež mají příběh a ducha a třeba i občas něco zrenovovat nebo alespoň vyčistit a natřít, měla jsem z truhly velikou radost!  


Už ji vidím natřenou a poopravenou...


 
 
Mohla by vypadat podobně jako tato designová úložná truhla od HK Living, která se dá využít jako úložný prostor na deky, polštáře, časopisy, sezóní věci nebo třeba hračky.

 Zdroj fota: Nordic day.
 


Zdroj fota: Nordic day.
 
Moje truhla je dost velká a určitě se do ní vejde hned několik polštářů i deka.
V duchu jsem si slíbila, že pokud se mi jí podaří hezky zrenovovat, pořídím si pak do ní nějaký pěkný nový polštář a konečně i deku Pia Wallén.
 
 
Už se moc těším!
A na jaké interiérové změny a novinky se těšíte Vy?
 
 
PS: Stále u mě probíhá májová giveaway, tak pokud jste se do ní ještě nepřihlásily, neváhejte, zbývá posledních pár dní.
 
 
Krásný sluníčkový den!
 
 
Veronika


6 komentářů:

  1. Páni!
    To je truhla přesně podle mého gusta. A ten původní nápis...

    Věřím v tu obrovskou radost, kterou musela způsobit. Těším se na její nový kabátek (i když se mi líbí i tak jak je)

    Krásný den,
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tomu říkám poklad. Je krásná. Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Původní nápis by bylo škoda nenechat, je to unikát...pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vokopko, vítej u mě! Díky za návštěvu a Tvůj první komentář.:) Nechceš se mrknout na mou giveaway? Krásný večer, Veronika. :)

      Vymazat
  4. Děvčata, díky za komentáře! Dnes jsem o té přeměně trochu přemýšlela a asi budu chtít zachovat ten původní nápis, i jména na víku. (Kdyžtak pořídím ještě fotku víka.) Jak psala Vokopka, bylo by docela škoda nápisy zničit, obzvlášť když je v nich vlastně obsažen kousíček naší rodinné historie. Zatím jsem si myslela, že by bylo pěkné bednu natřít na bílo a nápisy zvýraznit obtažením černou barvou, taky kování černé a možná přidělat zespodu kolečka jako u té od HK living. Co myslíte? Jak byste si s tím poradily vy? Veronika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru,
      mně se tedy ta bílá od HK nelíbí. Mám ráda když vykukuje dřevo a sem tam i ten ošoupanec.
      Já bych vzala bílou barvu a houbičku a udělala to jako na naší udírně (dávala jsem na blog).
      Po stranách a v záhybech ještě dopatinovala na původní dřevo.
      A nápisy nechané původní.

      Martina

      Vymazat