pondělí 28. dubna 2014

Neděle na zahradě...

Krásný pondělní večer, milé čtenářky! Dnešní příspěvek bude opět 'zelený'. :)


Na zahradě všechno nádherně kvete...
Obě mladé jablůňky jsou obsypané květy, snad se tedy na podzim dočkáme nějakých těch jablíček.


Roste...
Vyráží mi první lístky špenátu, česnek se ode mě dočkal vypletého záhonu, na němž roste a já jsem si vytrhla svou první vlastní bio ředkvičku. To bylo radosti! Hned jsme ji s mužem napůl slupli. :)


Zelená se...
Z obýváku i jídelny budeme mít zřejmě tenhle výhled...
Pod lesem vídáme den co den pasoucí se srny.


Dvě ze tří švestek, které jsme zasadili loni, už se krásně zelenají. Tahle krasavice má nádhernou korunku. Doufáme, že i třetí stromek se chytí, třeba jen potřebuje víc času, aby načerpal vodu, živiny...



Mám velkou radost z pučících keříčků dřínů a muchovníků! :)
 



I na nových keřích rybízu a angreštu jsou vidět první nasazující plody.
 



Mých ředkviček bude asi právě tolik, kolik stačíme schroupat hned, jak je vytrhnu z hlíny, ale ve skleníku u babičky a dědy právě rostou jak o život, a tak jsme dostali pěkný svazek domů.  
 



Miluju chleba s máslem a kolečky našich ředkviček! Byl dnes a bude i zítra...
:) 
 
 
 
 
Babička mě navíc moc potěšila svými krásnými tulipány.
 
 
 
Dnes jsme byli všichni tři ve fotoateliéru nechat se vyfotit ještě k Amálčiným prvním narozeninám. Amálka byla úžasná, jak už jsme s mužem zvyklí... byla to velká radost ji pozorovat...
Moc už se těším na její fotky!  
 
 
 
A na co se v těchto dnech těšíte Vy?
 
 
Krásný týden!
 
 
 
Veronika
 
 
 
 


2 komentáře:

  1. Na vasi zahrade je ted moc hezky, my jsme letos nemely zadne ovoce .Na jare vsechno krasne rozkvetlo a potom prisly mrazy a bylo po vsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Ello, to jednomu jistě přijde líto. Nezbývá než doufat, že příští rok květy nepomrznou. Držím palce, ať jsou nejen krásné stromy a keře plné květů, ale ať je i dost voňavého ovoce. :)

      Vymazat