pátek 7. února 2014

Těšení...

Poslední dobou mi začíná moc chybět slunce a barvy venku... Se zvyšujícím počtem šedivých dní na blátě se můj pocit jen zesiluje...
Sice mám ráda všechny roční období, ale teď už se strašně těším na rozkvétající jaro.
Dnes jsem si alespoň prohlédla některé své hřejivé fotky teplých měsíců, pořízené během minulých několika let.
 
Třeba Vás taky zahřejí a potěší stejně jako mě... :)
 
 
 
 
 
 
 
 
I když je venku tak jak je, naše Největší Slunce nás hřeje
pořád... :)))
 
 
Všem Vám přeji, ať i u Vás svítí Slunce stále!
 
...ještě bych Vám moc chtěla poděkovat za Vaše první návštěvy mého blogu a milé komentáře!!
Mám z toho velikou radost (beru to jako hezký dárek k svátkul;)), takže děkuji!!
 
Budu ráda, když mi i dále zachováte přízeň a 'přijdete' se podívat...:)
 
PS: Příště už o bydlení!
 
Veronika

Žádné komentáře:

Okomentovat